FAQ

Veelgestelde

vragen

It’s Way More Than Pretty

Ontdek de antwoorden op de meest gestelde vragen hieronder. Als jouw vraag hier niet tussen staat, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

Plaatsing photobooth/wand

Huur je alleen de photobooth dan adviseren wij een ruimte vrij te houden van minimaal 2m bij 2m. Voor de achterwand is een ruimte nodig waarvan de hoogte minimaal 2.5m moet zijn en de breedte minimaal 3m.

Op heel veel plekken wel, maar helaas niet overal. Zorg ervoor dat je met de desbetreffende locatie afspreekt waar de photobooth en/of wand komt te staan, dit om teleurstelling te voorkomen. Niet overal mag dit namelijk zomaar ergens geplaatst worden. Houdt er rekening mee dat er altijd één stopcontact aanwezig moet zijn voor de photobooth. Wij denken graag met je mee over de plaatsing van de photobooth, stuur gerust wat foto’s op als voorbeeld. Je wilt dat de photobooth een toevoeging is van je event en bijvoorbeeld niet in een looppad staat of tussen dansende mensen.

Ja! Mits er stroomaansluiting is en de photobooth/achterwand op een stevige ondergrond staat (gras is bijvoorbeeld niet toegestaan). Mocht het weer het niet toelaten of is er kans op regen, dan moet de photobooth/achterwand altijd overdekt staan. Houdt er rekening mee dat het buitenlicht wisselvallig is en de kwaliteit dus kan verschillen.

Ja, dit kan als we gebruik kunnen maken van een lift. Dit is nodig omdat er veel gesjouwd moet worden. Twijfel je of heb je vragen hierover, neem dan gerust contact met ons op.

Bezorgen: op- en afbouw

De afstand maakt voor ons niets uit, alleen kan de locatie soms moeilijk bereikbaar zijn voor ons. Wij kunnen helaas niet leveren als wij de auto niet bij de locatie kunnen parkeren. Natuurlijk begrijpen wij dat de auto niet altijd recht voor de deur kan staan, alleen is het voor ons wel noodzakelijk dat wij zo dichtbij mogelijk kunnen parkeren. Check dit daarom altijd event voordat je reserveert, zijn er vragen of twijfels, naam dan contact met ons op.

Is de locatie tot 40km vanuit Uden, dan bezorgen wij helemaal gratis! Na de eerste 40km betaal je €0,40 per km, dit geldt voor de heen en terugreis. Voorbeeld: Je event is in Amsterdam (100km), dan zijn de bezorgkosten €48,- Is er betaald parkeren bij de locatie, dan hanteren wij achteraf de gemaakte kosten bij de huurder wanneer dit boven de €10,- is.

Om de photobooth te installeren zijn we er altijd minimaal 1 uur voor de start tijd aanwezig. Zo is er altijd tijd voor een eventuele wijziging van plaats en het maken van test foto’s. Heb je ook een achterwand? Dan zijn we minimaal 1.5 uur van tevoren aanwezig.

Nee hoor, wij begrijpen dat je niet altijd zelf ons kunt ontvangen. Wel worden wij graag hiervan op de hoogte gebracht, zodat wij weten wie ons contactpersoon voor de dag is. Zo weten we beide zeker dat alles komt te staan zoals gewenst is.

Foto's

Ja zeker! Alle foto’s worden digitaal verstuurd, dit zijn foto’s zonder het kader eromheen.

Zeker! Neem vooral een kijkje op onze social media en op de website bij het kopje ‘prices’ zie je een paar prachtige voorbeelden.

Photobooth en printer

Op ieder feest en evenement! Denk aan bruiloften, verjaardagen, babyshowers, bedrijfsfeesten, festivals, genderrevealparty’s, productlanceringen en nog veel meer! Photocute is er graag bij en maakt het onvergetelijk

Heel makkelijk! Klik op het scherm (de spiegel), poseer, er wordt afgeteld dus stop pas met poseren na de flits! Vindt je de foto niet leuk genoeg om te printen? Dan klik je gewoon op ‘cancel’ en maak je een nieuwe foto. Foto goedgekeurd? Printen maar! In deze tijd kun je gewoon foto’s blijven maken.

Ja zeker! Bij ons hoef je je nooit zorgen te maken over het aantal foto’s wat je kan uitprinten. Zijn de gasten niet weg te krijgen bij de photobooth? Dan kan het wel eens voorkomen dat het printpapier op is. Bij het leveren van de photobooth zal altijd een instructie worden gegeven hoe de papierrol kan worden vervangen.

Een strip van 3 foto’s onder elkaar komt er standaard 2 keer uit. Door op het + tekentje te drukken krijg je 4 foto strips eruit.

Om zeker te weten dat alles goed en netjes verloopt gedurende de huurperiode is een host bij de photobooth de perfecte optie. Dit zal voornamelijk fijn zijn bij grote evenementen waar weinig toezicht is. Zo is er altijd iemand die de gasten enthousiasmeert om foto’s te maken en heeft u zelf geen omkijken naar de photobooth.

If life gives
you party’s,
add photocute